בניית חנות אונליין: וורדפרס או שופיפיי?
מאת איתי ב.מנהל פרויקטים ולקוחות איתי ב. גרפיקה Mid Journey & PS 7 דקות קריאהפורסם במרץ 6 2023 בחירת פלטפורמת מסחר אלקטרוני נכונה היא אחת
בעבר, כאשר הייתם רוצים להזמין מלון או צימר, לרוב הייתם מתקשרים למלון ומזמינים חופשה. כיום, בעידן האינטרנט, אנו נוהגים להזמין חופשות באמצעות אתר האינטרנט של המלון או אתרי אינטרנט לתיירות. כשאנו רוכשים חופשה באתר תיירות, אנו למעשה מחפשים את עלות החופשה ומה נקבל תמורתה ואנו בעיקר קונים עם העיניים.
לכן בבניית אתר תיירות, אחד הדברים החשובים ביותר הן התמונות וגלריית התמונות. מעבר לתמונות, על האתר להיות רספונסיבי ומותאם לכלל המסכים, כי גולשים רבים נעזרים בעיקר בטלפון הנייד כדי להזמין נופש או חופשה במלון או צימר.
בניית אתר תיירות מותאם כרוך ביצירת פלטפורמה מקוונת ייחודית ומותאמת אישית הנותנת מענה לצרכי תעשיית התיירות. זה כולל שילוב תכונות כגון מפות אינטראקטיביות, מערכות הזמנות, שערי תשלום ותוכן מולטימדיה כדי לספק חווית משתמש סוחפת ונוחה. האתר צריך להיות מעוצב כך שיציג את היעדים, האטרקציות והשירותים שמציע העסק ויקל על לקוחות פוטנציאליים לתכנן ולהזמין את הטיולים שלהם. תהליך הפיתוח כולל שיתוף פעולה בין עסק התיירות וצוות פיתוח האתר על מנת להבטיח שהאתר משקף במדויק את המותג ועומד בדרישות הספציפיות של הענף.
אתרי תיירות מקצועיים הם אתרים שמושכים אליהם גולשים שרוצים להישאר באתר ולקרוא מה שכתוב בו. כדי שגולש ירצה להישאר באתר, על האתר להיות מזמין וידידותי לשימוש. את כל אלו יחד יוצרים בוני ומעצבי האתרים לאחר איפיון מדויק של העסק והצרכים שלו באתר. כאשר מנסים להקים אתר לבד, לא תמיד קיים לנו הידע המקצועי שיגרום לאתר להיות מושך וידידותי למשתמש.
נכון, קיימות פלטפורמות הכוללות תבניות עיצוב מוכנות, אך גם בהן יש לדעת איך להכניס את התוכן בצורה פרופורציונאלית. כמו כן, בפלטפורמות לבניית אתרים קיימים תוספים חשובים כמו תוסף לרספונסיביות של האתר, תוספי אבטחה, תוספי שינוי שפה ועוד אלמנטים חשובים שמומלצים לבניית אתר איכותי. מי שאינו מגיע מהתחום, לא תמיד יכיר את כל התוספים החשובים הללו.
לצאת לחופשה זו אחת ההרגשות הכי נעימות וכיפיות. לעשות פסק זמן לא ללכת בבוקר לעבודה ולהנות מדברים שאינם שגרתיים. כשמדברים על חופשה ומדמיינים את הצבעים שלה, רוב האנשים ידמיינו צבעים שמחים או רגועים. חלק ידמיינו את החופשה בצבעים כתומים, חלק בוורודים וחלק בגוון טורקיז. ומה משותף לכל הצבעים הללו? התחושה שהם מעבירים.
צבעים מעבירים מסרים ובאתר המוקם לצורך הזמנת נופש חייבים להתייחס לצבעי האתר כאשר מעצבים אותו. מעצבים גרפיים שעוסקים בבניית אתרים באופן כללי ובבניית אתרי תיירות, ינסו להיכנס לראש של הגולשים ולהבין איזה צבע יניע אותם להזמנת חופשה. כך מעצבים אתר אינטרנט שמוכוון לשיווק נכון ואיכותי.
לבניית אתר תיירות יש טווח רחב של עלויות. העלות של בניית האתר נקבעת על ידי שקלול של הפרמטרים שבאמצעותם בונה האתרים הקים את האתר. בונה האתרים למעשה יתמחר את העבודה, הידע המקצועי שלו וכמות הזמן שעבד על האתר. איפיון ארוך, עיצוב ייחודי והקמת אתר אינטרנט בפלטפורמות מסובכות יביאו לעלות גבוהה.
כיום טווח המחירים הממוצע לבניית אתרי תדמית פשוטים הוא בין 2500 שקלים ל5000 שקלים. עלות זו מתאימה לאתרי תדמית שמוקמים בפלטפורמות לניהול תוכן הכוללות גם סט תבניות עיצוב מוכנות. עלויות גבוהות מזה יהיו מתאימות יותר לאתרים ייחודיים שנבנו באמצעות קוד שיצר המתכנת.
בניית אתר תיירות מותאם אישית, חשוב לתת עדיפות לשיטות עיצוב ממוקד משתמש (UCD). זה כרוך בביצוע מחקר על קהל היעד וצרכיו, ושימוש במידע זה כדי לייעד את העיצוב והפונקציונליות של האתר. ממשק משתמש וחווית משתמש מעוצבים היטב (UI/UX) יכולים לשפר את הניווט, המעורבות ושיעורי ההמרות.
התשתית הטכנית של אתר תיירות צריכה להיות ניתנת להרחבה, מאובטחת ומותאמת לביצועים. יש לפתח את האתר באמצעות טכנולוגיות אינטרנט חדישות כמו HTML5, CSS3 ו-JavaScript, ולהתארח בשרת אמין עם זמן פעולה גבוה ומהירויות טעינה מהירות. ניתן להשתמש ברשת אספקת תוכן (CDN) גם כדי להפיץ תוכן ולשפר את ביצועי האתר עבור משתמשים ברחבי העולם.
שילוב ערוצים מרובים, כגון מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל ופרסום, יכול לעזור להגדיל את טווח ההגעה וההשפעה של אתר תיירות. שילוב של ערוצים אלה עם האתר יכול גם לספק תובנות ונתונים חשובים כדי ליישר אסטרטגיות שיווק ועסקיות עתידיות.
מנוע הזמנות הוא מרכיב קריטי באתר תיירות, המאפשר ללקוחות לתכנן ולהזמין את הטיולים שלהם בקלות. מנוע ההזמנה צריך להיות משולב במלואו עם האתר, ולאפשר עסקאות חלקות ועדכונים בזמן אמת לזמינות ולתמחור. מנוע ההזמנה צריך להיות גם תואם PCI ומאובטח כדי להגן על מידע רגיש של לקוחות.
כדי למקסם את הנראות והדירוג של אתר תיירות בדפי תוצאות מנועי החיפוש, חשוב ליישם שיטות עבודה מומלצות לקידום אתרים. זה כולל אופטימיזציה של מבנה האתר, התוכן והמטא נתונים של האתר עם מילות מפתח רלוונטיות, כמו גם הטמעת טכניקות אופטימיזציה בדף כגון קישור פנימי ואופטימיזציה של תמונות. ניטור ועדכון שוטפים של קידום האתרים של האתר יכולים לעזור לשפר את הדירוג שלו ולמשוך תנועה מוסמכת יותר לאתר.
מדברים בגובה העיניים ובשקיפות מלאה כבר למעלה מ-15 שנים בהן אנו מלווים במקצועיות ואמינות עסקים במסע שלהם בדיגיטל.
מחפשים לקחת את עסקי התיירות שלכם לשלב הבא? צוות המומחים שלנו כאן כדי לעזור. מלאו את הטופס למטה כדי ליצור קשר וללמוד כיצד נוכל ליצור אתר תיירות מותאם אישית העונה על הצרכים הספציפיים שלכם ומניב תוצאות. אל תחמיצו את ההזדמנות הזו לקחת את העסק שלכם לגבהים חדשים. צרו קשר עוד היום!
פרטי ההתקשרות שתמסרו לנו ישמשו במטרה ליידע אותכם על השרות שהתעניינתם ומוצרים והשירותים הנוספים שלנו. אם לא תרצו לקבל מאיתנו את המידע הזה תמיד תוכלו להסיר את המייל שלכם מרשימת הדיוור שלנו. מידע על איך עושים את זה תוכלו למצוא בגוף המייל או במדיניות הפרטיות שלנו.
מאת איתי ב.מנהל פרויקטים ולקוחות איתי ב. גרפיקה Mid Journey & PS 7 דקות קריאהפורסם במרץ 6 2023 בחירת פלטפורמת מסחר אלקטרוני נכונה היא אחת
מאת איתי ב.מנהל פרויקטים ולקוחות איתי ב. גרפיקה 4 דקות קריאהפורסם בפברואר 16 2023 וורדפרס היא אחת ממערכות ניהול התוכן הפופולריות ביותר המשמשות לבניית אתרים.
מאת איתי ב.מנהל פרויקטים ולקוחות מעיין ק. גרפיקה 14 דקות קריאהפורסם בפברואר 15 2023 ככל שהאינטרנט ממשיך להתפתח ועסקים מסתמכים יותר ויותר על נוכחות דיגיטלית,
בניית אתרי אינטרנט זו המומחיות שלנו ואנו מקימים אתרי אינטרנט בסטנדרט גבוה מכל הסוגים ובפלטפורמות מגוונות.
צ׳אט בוואטסאפ